Kaviaransikte :D

Hittade på Beciells blogg att man kan göra kalle-ansikte på kaviarhemsidan. Skitkul och beroendeframkallande :D

Ser ni vilka det är eller känner ni igen er själva??

  
 
Sorry nr 1 - det fanns ingen med lagom krylligt hår till dig =( Jag vet att du tänker på det! Typ "varför har hon satt en sån ful frisyr det liknar ju inte alls min". Haha i know you.. eller? :p

En rolig gubbe som jag gjorde själv:D :


HAHA och nu den sötaste kaviatarn av dem alla:


Min älskling som liten. Älskling du borde ansökt till kaviarmodell ^^

Kommentarer
Postat av: HAHA!!!!

hahahahahahahahahahahaahahahahahahHAHHAAHAHHAHAHAAHAAHAHAHAHHAHHAHAHAH

HAHAHAH



HAHAHAHAHA, HHAHA HAHAHAAHAHAH HAHAHAAHAHAHAHHHHHAHAH...........HAHAHAHAHAAHAHA



HAHAHAHAHA HA HAHA HAHAHA

HAHAHAHAHA...HAHAHAHAHHAHAHAHHA, HAHAHAHAHA



HAHAHAHAH HAHAHA AHAHHAHHHHA HHAAH HA AHHA AHHA

AHAHAAHAHA HAHAAA HA H AH AH AHA AHAAHA





HAH HAHAHA HAH <3

2009-03-23 @ 05:58:05
Postat av: Sofi

haha ja visst är dom beroendeframkallande :D haha!

2009-03-23 @ 15:23:04
URL: http://beciell.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0