I skolan :D

Första gången jag bloggar från skolan, yeaa. Invigning :p Ska träffa tjejerna klockan tio, så det är om 6 minuter. Älskling, låten believe som jag publicerade längre ner, den är väldigt bra. Jag läste texten och den handlar om att tro på sig själv även när hela världen står emot eller om man har motgångar..

Cause I got something to believe in
As long as I'm breathing
There is not a limit to what I can dream
Cause I got something to believe in
Mission to keep climbing
Nothing else can stop me if I just believe
And I believe in me.

Väldigt bra. Förresten, vad har Dilba ever gjort som e kul? Du verkar vara lite tänd på henne. shit pommesfrites. Jag är mkt roligare och snyggare än henne!! :p

Hehe ne nu ska jag sluta att diva mig och gå upp till våningen ovan där de kanske väntar, men de brukar vara sena. peace out alla, så hörs vi i eftermiddag!!

Förresten, det är nog mcdonalds i USA som får sitt martyrkött, de svenska mcdonalds har ju svenskt kött och inga svenska djur behandlas sådär hoppas jag. Jag viiilll att du blir vegetarian med mig älsk :)


Kommentarer
Postat av: want to taste my meatballs =P

haha ja men jag tror på mig själv, men ja måste tänka på andra med...det är en annan grej =P men kanske låten passar bra till dig hjärtat, tro på dig själv att du är snygg...även om hela världen säger emot ;P hehe...



aah haha du är trög..varför fråga du inte om darin din tönt ? menade mer att han är rolig för att han liknar aladdin, och dilba bara för att nämna en annan kurdisk tjej...herregud kan man inte nämna en brud utan att bli anklagad..va? va e detta för ett fucking förhållande jag har trasslat mig in i =P



ja men man vet aldrig vart mcdonalds får sitt lilla fina kött ifrån...jaja men då vet man ju att om man nu ska äta på mcdonalds så ska det fan ta mig inte vara på de andra länderna =)



japp...men men...nu ska jag kolla om det finns något att käka, är huuungrig, finns det inget så ska jag till mcdoooonalds =D med aras..puss min kära parasit <3

2009-03-13 @ 18:41:37


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0