Grattis djuren!

Grattis alla kaniner, möss, råttor och annat! Till detta!
Ett skånskt trefaldigt leve: Hurra hurra hurra!!! hurra.

Ja, det är ju alltid nån som ska komma med det fjärde hurraet! Ointegrerade wanna-be-skåningar :@
Vet ni förresten hur många djur som dödas varje år på de svenska slakterierna? Hmm ni kan ju ta er en funderare så återkommer jag till det senare! Hur många djur var det alltså...

Jag hittade en finfin dessertbok till Ivana idag på Lagerhouse och ett supergulligt kort med en hamster, ska försöka ta foto på det!

Ikväll ska jag äta pasta med tomatsås, oliver, fetaost, squash och annat gott. Mmmm!

Kommentarer
Postat av: sara

ÄNTLIGEN! Jasg visste att den lagen skulle gälla nu från och med 2009 så har bara gått och väntat på det. Nu kan man köpa smink med någotsenär gott samvete.. Men jag tycker dock att även mediciner i stor utsträckning ska sluta testas på djur, fast det kan ju vara svårt att få igenom.. Men egentligen är de ju lika mycket individer som vi, så why not?!

2009-03-13 @ 17:25:36
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/
Postat av: ooleee ole ole oleeeee they are freee they are freeee!!

HIPP HIPP.....HURRA

HIPP HIPP.....HURRA

HIPP HIPP.....HURRAA



wooooo (applåder) yeah....mannen yeeeah!!



nu kan jag verkligen sminka mig och inte tänka på att en stackars kanin eller hund kanske katt eller en människa har testats på...ska bli skoj som kille...MuaH <3

2009-03-13 @ 18:48:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0