Gokväll!

Hej igen alla! Hur mår ni mina kära vänner? Jag har faktiskt huvudvärk.. Jobbigt. Men ska sova och då går det om! :) Det tog en kvart att starta datorn. Fattar ni?? Men igår tog det typ lika lång tid att stänga den för den skulle installera 70 uppdateringar. Och nu stod det bara "konfigurerar uppdateringar" en halv evighet. Aja, den måste ju vänja sig in i allt nu omformaterad och fin ^^

Redovisningen idag i skolan gick skitbra, blev inte röd :D Yeajj, grattis Sofie! tack tack ;) Jävligt tråkig dag dock. 9-15. Vi fick välja ämne till nästa vecka också, ett av ämnena var "svensk flyktingsmottagning i förändring" och jag typ reste mig upp och skulle kuta till det hörnet hon skulle peka att det var. När vi väljer arbetsområde så får vi ställa oss i olika hörn av klassrummet. Lite annorlunda pedagogik! Men hörnet var i min hörna så jag kom med i gruppen :D Jag, Ivana, Senida, Vanja och Carro. Sen hade typ 8 stadsvetare också valt det, men de kom ju efter oss till hörnet. Eller rättare sagt hade de skapat ett eget hörn, men vi vann och de fick istället "europeisk gemensam asylpolitk"! Mohaha. Jag vet, ni fattar ingenting va? Aja. Jag kan säga såhär: det handlar om immigration och flytkingsmottagning. I Eu och sverige!
Me hate grupparbete!

Jag tänkte avsluta med att visa lite aaassnygga kläder som jag drömmer om ;) Från h&m. Den svarta blusen funderar jag starkt på att köpa! Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: computer nerd

va du tjatar om den dära datorn...ncncnc skärp dig nu kvinna, Jag tror att den kommer att bli betydligt mycke fortare, om inte så är det något konstigt med din dator..capish <3



det va föresten synd att det inte blev så bra med redovisningen, alltså att någon inte dök upp....men nu är han inte med där ju i den nya gruppen, så får vi se vad det blir för skoj =)



hehe JAG o DU min kära ska ha skoj idag! Do i make myselfe clear ?! GOOD! jag hoppas bara iförsig att dom inte är torr torr torrrraa !! det hade varit riiktigt tråkigt, men...jag är inte orolig, snarare orolig över att du ej kommer att gilla det...hmm...

ja vi ska ha kul iallafall, vi ses kl 6 min dröm..(påtal om drömmar så hade jag världens konstigaste dröm inatt =S mer får du ej veta för du vet hur mycket du förstår när en som jag ska förklara något) =D hehe så...



jag är fan rätt trött idag....vet ej varför...men det är nu på morgonen..kanske för att jag slet igår..hahahah sån mes du är, varför ska du berätta för hälften av svenska folket att jag sov halv 7 igår som ett litet barn =$



jaja ingen verka ändå inte bry sig ..hihi... ne nu ska jag fan gå ifrån denna hemsidan, vi hörs hjärtat...



Aishiteru <3

2009-03-11 @ 05:49:49
Postat av: Sara

nej jag bryr mig inte så mkt hehe, jag är ganska nöjd med min kropp, mestadels så det är skitsamma hehe. Ni verkar ha för er lite konstiga övningar på era lektioner haha. Jo titta på den sofie, den är inte så jättehemsk för djuren är låtsas, men den är så hemsk fast inte på ett för hesmkt vis.. nu vet jag inte om du fattar vad jag babblar om :P Jag tycker förövrigt att du ska satsa på den svarta toppen, skitsnygg!

2009-03-11 @ 12:34:02
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0