Godmorgon

Det känns lite bättre idag. Brukar bli så när man sovit. Det har ju ändå trots allt varit såhär ett tag... o jag har klarat det så snart kanske det blir ljusare.. man vet aldrig...

Idag är det redovisning i skolan.. jag ska prata om skillnaden mellan Australiens och Kanadas invandringspolitik och immigration, samt befolkningens opinion. Men vi ska ju bara prata i 3 min så blir lite kort. Ska öva i bussen.. Vi slutar fan sex ikväll. Men tvekar att vi kommer hålla på så länge. Sen ska jag träffa Dilshad.. ska bli skönt.. kanske kan prata lite så det känns lite bättre. Och nej, han har inte gjort något hehe. Det handlar inte om oss, vi kommer alltid att hålla ihop.. även om kanske andra inte vill det.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Natten brukar ha en tendens att filtrera tankarna! Oftast iaf...

Ha en trevlig dag!

2009-03-03 @ 09:29:07
URL: http://skumbumbi.blogg.se/
Postat av: Linn

hoppas du vet att du kan prata med mig om det du mår dåligt över någonting.. jag vet att vi inte ses lika ofta nu som förr och tycker det är tråkigt.. men du ska veta att jag ändå alltid finns där.. om du vill prata är det bara att ringa.. älskar dig <3

2009-03-03 @ 16:44:08
URL: http://linnsi.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0