Godmorgon mina duvor!

Jag hoppas att ni andra fick er ett lika gott skratt som min pojkvän fick när ni läste mitt förra inlägg. Kolla bara kommentaren haha. Aaa, det är kul att kunna underhålla er <3

Denna morgon började jag leta efter batteri till min mobil. Den är urkass. Jag orkar inte med den längre. Jag började ju nyss använda den. Jag hade ett telenor-abbonemang (hur fuck stavas det?) sedan två år tillbaka och har inte använt mobilen så mycket (ni vet man binder sig och får en mobil... och sen upptäcker man att alla vänner har comviq......så man skaffar ett comviq kontantkort i sin gamla mobil ist). men iaf så gick det abonnemanget ut för en månad sen.  Jag har alltid tyckt det varit skitbra batteri, har hållt i typ två veckor när jag inte använde den. Men den klarar inte att användas? jag laddade den igårkväll och sen pratade jag med Dilshad lite mer än en timme, sen skickade jag kanske 2 sms och nu på morgonen så blinkade batteriet.

Aja, far ska titta på hans jobb om han hittar något batteri. han jobbar med att installera radio till ambulanser och brankårar..Om ni undrar (A). Men på hans jobb finns även andra avdelningar.

Jaja vänner, där fick ni veta lite om mitt batteri och min pappa, vilken bra start på dagen :p

Nu ska jag äta frukost och sen plugga för det är sista dagen på tentan!!

För dig som känner att du har några slantar över och vill göra en god gärning idag :)


Kommentarer
Postat av: jessie

ja jäkla hund, jag blev lite smått galen och berättade för honom att han var en bajskorv, hihi. den är ju fullt användningsbar så jag får vell stå ut, men lite tråkigt att skärmen är helt fucked.

Din manöver med din kusin funkade ju utmärkt, det var ju det som var huvudsaken hahahaha, kan se det framför mig.



Ja, kom till helsingborg i vår, så kan vi fika i norra hamnen på typ espresso house eller glass fabriken :)

jag och mina vänner satt där på bryggan och pluggade och fikade (mest fikade)hela våren i 3an, super mysigt.



hoppas du får en toppen dag



KRAM

2009-03-23 @ 12:43:20
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: jessie

Jag ÄLLLSKAR oxå glass,

haha kolla bilden längst ner i mitt sista inlägg, den var oxå med i fotoboken jag gav till Filip.



2009-03-23 @ 13:42:33
URL: http://jessiiejones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0