Girls party!

Ja, igårkväll var det kul, var ju hos Ivana som fyllde 24 i måndags tror jag :) Hon bor i en skitmysig lägenhet vid södervärn. Trevligt med massa prat och träffade Adisa också som slutade i klassen för några månader sen.  niice :) de är jättesöta tjejer! Förutom Senida&Adisa så var där tre andra av Ivanas tjejkompisar.

älskling hämtade mig vid halv tolv sen stack vi hem till mig och han sov över.
* Underbart *. Varken Senida eller Adisa skulle med ut så då kände inte jag heller för det, är ju trots allt de jag känner hehe. Det var nog någon månad sen sist som älskling sov över. idag har vi bara softat, kollat på soffor till min framtida lägenhet, tittat på kläder lite, snackat om ditten&datten, busat och haft soft. Tyvärr åkte han för en stund sen.. vilket ändå var bra för jag måste plugga! Nu ska vi inte ses förrän fredag,, that sucks!! Tack älskling för att du hämtade mig inatt ♥

Men men nu ska jag gå, men här är några bilder från igår! Ha det underbart, vad gjorde ni igår förresten?

 
Jag i bussen :) Fick fördriva tiden med något ju!!


Födelsedagsbarnet Ivana :D
  
Jag, Ivana och Senida   Sötisarna Adisa, Senida och Ivana


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad mysigt det låter :) Det verkar som att d har haft en bra kväll! Du är så söt sofie på dina bilder :)

2009-03-15 @ 20:09:45
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/
Postat av: utnyttjare =P

tack för att du bad mig att hämta dig =) vad hade jag annars gjort den dagen ? det va verkligen kul att vara med dig, varje sekund också =) hehe jag gillar brillorna hon fick som du har på dig =D



ta hand om dig mitt liv så hörs vi sen, Kyss <3

2009-03-16 @ 05:35:46


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0