Future

ja, nu har jag tagit tag i allt det här med utbildningar och praktik. Jag hade fått ett långt mejl från min studievägledare där hon tipsade om olika projekt och integrationsinstanser i Malmö, tack Katarina, hon är den bästa studievägledaren, LOVAR!!

I alla fall så hittade jag in till något som heter AIC och är arbetsliv och integration i malmö stadsdelar. jag hittade även valideringscentrum, det skulle kanske vara kul?? Ja, jag vill nog arbeta med att ge arbete till vuxna immigranter. Men sen är livet långt, jag kan arbeta med ungdomar också :) Bara dumma dumma internet som går så sjuukt jävla segt att jag inte hunnit kolla på dem nogrant, men har mejlat en man som jobbar på AIC så jag hoppas att han kommer ha tid att svara på mina frågor.

Känns spännande! Måste ju snart söka in till hösten, då är det valbara kurser ju!! Spännande! Känner mig taggad :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0