Fridag!

Nja jag är inte fri.. Ska börja plugga nu. Får se om Linn hör av sig, men vet inte om vi ska in till stan eller om jag bara ska bjuda henne på en fika här hemma isåfall. det är så jävla drygt att åka in till stan.. We´ll see! Hoppas jag hinner plugga litt iaf.

Idag tänkte ge en gåva till mina läsare, nämligen länka till mina favoritbloggar just nu, så kanske ni också hittar någon ny favorit!!

jessiiejones.blogg.se  
Lifeofsassi.blogg.se
beciell.blogg.se

Jag gillar de starkt mkt, både tjejerna och bloggarna :) Jag läser flera andra bloggar, typ 4-5 till, men detta är mina favoriter just nu!

Allt för mig, soo long.

Kommentarer
Postat av: jessie

tusen tusen tack du är lätt min favoblogg du med. :)



KRAM

2009-03-06 @ 14:39:30
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: Sara

hehe vad gullig av dig sofie :) det gjorde min dag :) som är är så trist och grå!

2009-03-06 @ 17:15:17
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/
Postat av: Ej en favorit !?

hahaha din lille fjäskare =P varför fanns inte jag med va? va? va?? jag som trodde du och jag va pojk och flickvän ...jaja där ser man vart man har dig..



hehe ne nu ska jag läsa dina andra bloggar, här har jag inget att kommentera verkar det som....Puss Haaaj

2009-03-07 @ 20:35:36


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0