FÖRVIRRAD

Jag är katastrof! Jag skulle fan gå i skolan idag, vaknade sju, snoozade... Tio i åtta vaknade jag sen och tänkte att jag aldrig skulle hinna med bussen 20 min senare.. har ju marsvinen också att ta hand om! Så tänkte jag "nee jag kan vara hemma idag och packa och allt".. Sen gled jag in i drömmarnas land...

Nu var jag i Irak hos Dilshad.. och massa konstiga saker hände. jag hade för mig att ingen kunde se mig, typ jag var där i drömmen och bara han kunde se mig, men sen pratade ändå några med mig... och det kom indiander för att kriga fast de var skitsmå, som lego. Helt sjukt. Sen åkte jag direkt därifrån till London.. Och jag flörtade med kaptenen haha.. och sen hade jag inte sagt till Madu att jag åkte från Irak så jag trodde inte hon skulle åka, så kom hon från flyget från Sverige och såg helt ledsen ut haha...

Nu vaknade jag och klockan var tio!!! Så ringde Madu och pratade om att jag inte kunde ta rakhyvel i handbagage. haha, ne det visste jag faktiskt :D vill inte bli tagen :O

Jag är helt borta idag. Men nu börjar jag fatta att det är tisdag.. och jag ska börja packa sen.. Hade fått mail av honey, han skulle skjuta lite idag hehe. Hoppas han får kul. Nej, inte på djur! Han har inte ens ätit djur sen han kom dit :D Han är så gullig hihi, kanske vegetarian när han kommer hem? Who knows.

Sooo long!

Kommentarer
Postat av: jessie

oj telefonfobi låter komplicerat, jo skärtorsdagen funkar nog bra för mig, kan ju bestämma närmare i slutet av veckan,

haha vilken dröm, lagam speacad.

Kram

2009-03-31 @ 12:27:52
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: en sann dr;mmare =)

hahahahhahh vaffan va det f;r dr;m =D haha du sa den till mig innan men inte s[ detaljerad =D hahaha du 'r fan riktigt kul gumman, och det 'lskar jag dig f;r =) sitter och snackar p[ msn i min mobil, hehe tydligen funkar det h'r....i de internet jag har p[ mitt sim kort, jag l'ngtar tills du ocks[ loggar in s[ jag kan snacka med dig fr[n luren....LIVE!!!! ska bli ett sant n;je att f[ h;ra din r;st....



hehe amen gumman, varf;r skulle du inte f[ ta med dig rakhyvel =P t'nk om du pl;tsligt vill raka benen ? t'nk om du pl;tsligt ins[g att du hade mycket mustach...du vet...som du brukar ha =P hehe kyss 'lskling...och nee..vi sk;t aldrig, men imorgon eller ;vermorgon...n[gon dag...hehe med en kalajnikov...ska bli kul...t'nk...jag har inte 'tit ett 'nda levande varelse...och inget som har med djur att g;ra...'r verkligen stolt ;ver att jag kunde h[lla mig s[ fucking mycket, fyfan, men ja...jag vill ju g;ra det f;r dig skull...denna veckan ut..sen kanske jag b;rjar igen, m[nga matr'tter som jag g[tt miste om och har vatt lite sv[rt =D hehe kyss...(oj..h;r en massa tutande och skrik h'r ute...gl'dje skrik allts[...) verkar vara n[got br;llop kanske eller s[...aja nu 'r det ;ver...kyss min ros..'lskar dig <3

2009-04-01 @ 18:39:05


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0