Fler bilder :)

Snart kommer en videoblogg! har tagit mig en timme att ladda upp den på youtube (for fuck sake!).

Tills dess kommer lite partybilder från Dess kamera!


Jag i köket precis när vi kom. Skulle öppna min xcider JasminePeach-skitgod!


Dess kompis Rosa, Linn och Jag


Söta Madu, Söta Linn och jag, samt min mobil ^^

Japp,
ska bli kul att se Madus för hon tog innifrån Grand också! Nu ska jag kolla vad som händer med videobloggen, men om ni vill ha nåt riktigt gott till middag så checka in min vegetariska blogg (jag garanterar att det är gott, även för köttätare, väldigt gott, testa!)

Förresten har ni sett alla älsklings kommentarer? Jag fick mail från honom idag :D äntligen fick jag höra nåt långt från honom, yeajj ^^

Kommentarer
Postat av: JAANA

Oh vad kul med en videoblogg :)

2009-03-30 @ 17:52:22
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: Linnsan

Så fina bilder!! ;D Måste också se Madus när de kommer haha.

2009-03-30 @ 17:58:35
URL: http://linnsi.webblogg.se/
Postat av: Paaarty party !

heej s;tnos !!! ja som du vet s[ kan jag inte skriva de sista bokst'verna i alfabetet...fucking kurdiska tengentbord...aja men jag har kul h'r nere, h'r 'r v'ldigt varmt fortfarande...hehe saknar dig love, du har s[ vackra bilder p[ dig ...blir s[ avundsjuk ;ver att andra f[r vara med en sk;nhet och inte jag =( hehe jaja men min tid kommer d[ jag f[r ha dig heeeeeeeeeeeeelt f;r mig sj'lv >=) Mohaha !! kyss min prinsessa !!

2009-04-01 @ 18:14:55
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut modellbilder på min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)



www.abckarin.blogg.se

2009-04-01 @ 18:22:44
URL: http://abckarin.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0