Djungelfadder

Som ni ser har jag bytt ut min reklam. Den här reklamen har jag för min egen skull och inte för att tjäna något på den. Jag är djungelfadder, likaså är min pojkvän. I min mening så betyder djuren allt. De har aldrig gjort någon något ont, de har aldrig onda uppsåt med sina handlingar. Vi har mycket att lära från dem.

Jag bryr mig i alla fall väldigt mycket om djur, för de har i alla fall aldrig orsakat någon skada med vilje. Jag skänker 100 kronor i månaden och det är väldigt välinvesterade pengar :)

Jag är en stolt djungelfadder
- du kan ju gå in och läsa lite på min bild till höger. där finns lite grundläggande fakta.
 ps. jag tjänar ingenting på att du går in och läser. jag hade gärna haft den här reklamen helt gratis ♥

Kommentarer
Postat av: Bli Djungelfadder !!

vem skulle ärligt inte vilja vara djungelfadder ? =S

det kostar ju ingenting nästan och man får ett bättre samvete...för typ en hundring, vem har inte råd att betala en hundring till stackars djur ?

jag menar en hundring? det slösar man ändå på annat skit, ska du ha en öl så bjuder du säkert en polare och det blir väl hundra kr, en grogg kostar ca lika mycket...bjuda en vän, äta ute kostar även mer än en hundring, ett plagg kostar ca hundra kr...



ja där är sjukt mycket mer, så man ska inte a mage och säga att "nee...jag har inte råd, jag måste tänka på att det ska räcka månaden ut..." aaah shut a fuck upppp !!!



aja...jag är iallafall glad att jag betalar åtminstonne något till dom, kyss...



Chan rak kun <3

2009-03-26 @ 05:53:37
Postat av: Linnsan

Jag är Tigerfadder och tycker att fler folk där ute borde bry sig om djuren och bli antingen djungelfadder eller fadder till något djur som behöver hjälp!!!

2009-03-26 @ 11:38:13
URL: http://linnsi.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0