Blondie!

Ellerhur passar jag i min nya frisyr??

  

Misslyckad blekning.. Ja, jag har ju alltid hört att det sliter på håret att bleka det.. Och den där luggen blev kanske lite kort. Men allt klär en skönhet??

Idag blev det en smaskens smothie på Darins (nej inte Darins som i artisten har jag SAGT! Dariiiins) Jag tog jordgubb och Dess tog blåbär, mindre lyckat val. Vi såg såå lyxiga ut hehe.

 

Jag var hos apotekets sköterska och rådfrågade om min deffekt.. Men hon sa att jag fick gå till läkaren. Ska göra det. Jag ska beställa tid på måndag. Även om jag tycker den är aningen sööt så vill jag bli deffekt-fri igen faktiskt. Letade efter present till Ivana också, men hittade inget fint.. Får leta imorgon i Malmö.. efter skolan. Ska ju nämligen till skolan vid 08.00 imorgon och träffa gruppen för att diskutera lite.. och eftersom jag inte riktigt blev klar innan idag ska jag fortsätta plugga nu.

Vi hörs imorgon mina pinglor ;)

Kommentarer
Postat av: linn

Faan vad snygg frisyr gumman :D Passar du skit bra i ju;) Inte alls för blekt:D

2009-03-12 @ 21:35:47
URL: http://linnsi.webblogg.se/
Postat av: Desiré

Riktigt lyxiga ser vi ut! Tyvärr förstörde smaken av den där drycken all lyxkänsla. Vi kan ju varna alla dina läsare för att smaka blåbär. Hallon och jordgubb däremot kan vi hälla i oss hur mkt som helst så det måste prövas av dem som inte redan gjort det!! Och du, snygg frisyr du skaffat haha;)

2009-03-13 @ 16:58:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0