Att sova på bussen

finns något skönare? Åh, det är ju så underbart skönt. Ibland vill jag inte ens hoppa av, hade kunnat sova på en buss hela natten.. men den måste vara igång, det är ju själva skakandet som är det mysiga hihi. Fast jag hade ändå inte velat åka hela natten för då hade det varit synd om chauffören!

Hela min dag har varit jävligt soft. Jag tittade på top model imorse för att se vem som åkte ut. Omgång 2 då, jag är fortfarande igång på den! Och när jag körde till bussen så kom jag fram till busshållsplatsen samtidigt som bussen hehe. Men jag kände mig inte ens stressad bara gick på lugnt.. jag kände mig inte alls motiverad inför redovisningen heller. Man får inget betyg ju ffs. Det gick katastrof. Riktigt. Jag blev så jävla nervös för jag var sist av oss i gruppen och jag kände att jag blev röd i ansiktet när jag snackade och eftersom jag märkte det så kändes det ännu värre och till slut tänkte jag bara på att jag inte fick vara röd och mindre på vad jag saaa och jag antar att jag sa lite fel här o där haha. Sacre bleu.
Kändes ungefär såhär :




Vi valde nya grupper också :) Ivana och Senida ville vara med mig *fun!* och även Marina, Edin och Elmi är med oss. Ska bli kul! Vi ska skriva om södra europas migrationspolitik. nåt. nej, hur de ser på invandring.

Den läraren vi har nu, Maria, är typ.. coach. Så mycket av det vi ska göra ska vi fundera över oss själva och vår personliga utveckling och så ska vi tala i gruppen om hur vi vill ha det tillsammans och hur vi ska göra för att komma fram till det vi vill... jag tycker inte det är så intressant faktiskt. Okej, kul med personlig utveckling, man vill la inte stå stilla :p Så sa hon att det enda sättet att lära sig är att utsätta sig för något utanför sin säkerhetszon och det är därför vi ska redovisa och ha dessa grupparbeten. Jaaa det var iaf jävligt läskigt att stå inför en främmande klass och bli rödare och rödare i huvet! Då måste jag ju ha lärt mig en massa massa idag. Kanske dags att sova så jag smälter allt jag lärt mig :p

Vad jag babblar! Vi slutade iaf halv sex *zzz* och då träffade jag mitt hjärta.. Vi åt lite, promenerade runt i Malmö och Arlöv, hade kul och pratade. Tiden gick snabbt. Älskar dig mitt hjärta!!

ps, min deffekt på kinden är nästan helt borta :D

Kommentarer
Postat av: TomatoFace <3

hahaha kära älskling, fyfan va du babblaaaar om din buss och din skoooola =P hehe nej men jag håller nog med dig, finns fan inget som är skönare än att sova på en buss, men då ska det vara bra säten och så också annars blir jag nästan bara skitirriterad !



hahahahah du får fan sluuuta med dina ritningar =D hahahahahaha du är skiiitsöt din mes =D hahaha nej men seriöst fortsätt med det =D sööt !



och jag hoppas du hade kul med mig igår <3 jag hade iallafall kul =) den ena dagen är alltid roligare än den andra =D vet ej när det kommer komma en dålig dag =P



det är iallafall bra om du lär dig att kontrollera ditt blodröda ansikte...hehe pinsamt och bli så röd som din "ritning" =D hahaha söting...ne nu ska jag jobba...kyss på din navel love ! ciao hunny hunny <3 <3 <3

2009-03-04 @ 05:41:15
Postat av: Sara

hehe jag håller med dig när det gäller attr sova när man ¨ker i bil, buss osv. det är typ som att man blir drogad av ljudet :) Jag känner igen känslan när man ska prata inför klassen, men du klarade det och även om du inte tror det har du har växt som person och nästa gång kan du ta dig an uppgiften l'ttare frhoppningsvis :D Jag hejar på dig Sofie :)

2009-03-04 @ 17:25:59
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/
Postat av: jessie

måste bara fråga, hur länge har du och dilshad varit tillsammans?? kram

2009-03-05 @ 00:04:51
URL: http://jessiiejones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0