Älskling!

Nu har jag pratat med älskling! Var tvungen att berätta det direkt! Chattat på msn alltså.

Han mådde jättebra och har haft det jättebra där nere. Han sa att det var jättefint i Kurdistan ^^. Jag är så glad för hans skull o jag hoppas han har det riktigt roligt med sina släktingar o att alla är snälla mot honom o har kul bara helt enkelt!

Jag älskar honom så sjukt mycket. Idag är det vår 23-månadersdag :D Nästa månad är det två år! Då kan vi fira tillsammans iaf!

Åh underbart att chatta med honom.. Kommer nog dröja nu, kommer nog mest maila och kanske sms:a för han har köpt ett billigt kontantkort men jag tror inte mitt är så billigt.... ska kolla upp det!

Åhhhh jag är så kär just nu :D

Kommentarer
Postat av: jessiie

naw va mysigt, det är så det ska vara, upp över öronen förälskad är den bästa feelingen ever,

KRAM

2009-03-30 @ 13:14:06
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: l

haha heeeej gumman, jag 'lskar dig skitmycket jag meeeed !!!!!! hahahah du 'r s[ underbaaar !! jag 'lskar varje stund med dig...l'ngtar till v[r 2[rs dag, ska bli en upplevelse.....igen...p[ ett hotel !! hehe sk;nt ska det bli, jag l'ngtar s[[ ska du veta...



jag skickar nummret till dig snart, ska bara fylla p[ det och sen s[ skickar jag =) kyss dr;m !!

2009-03-30 @ 14:56:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0