A girls world

Har aldrig trott att jag var så galen av skor som vissa tjejer är... men kolla vad jag och mamma hittade i garderoben:


*oooops*
9 par var mina.. Slängde ett par som jag inte kan ha.. Men kul att upptäcka det :D Ni ser de svarta med röd/vit insida i mitten nånstans? sådana e ju hur softa som helst att ha till leggins ju.  Hittade ett par stövlar som jag inte använt som jag köpte förra vintern haha, skitsnygga! Ska ha dem imorgon! Och till vänster ser ni de jag köpte igår (+ de där svarta med rem som är längst ner på den stora bilden, det är mina nya jobbskor!).

 

Kanske inte värsta high-fashion-coola skor som jag hittade, men ändå skor! 3 par av dem är iaf lite finare som man kan ha på fest och dessutom i olika färg (vit, svart, brun) så det är väl bra!

Gossip girl idag! Man tycker mer och mer om Chuck hela tiden tycker jag. Och Blair. Hon har gått från Bitch till en superfin tjej. Ahh jag vet att jag alltid säger det, men jag skulle vilja se ut som henne en enda dag!! Hon är den snyggaste tjejen jag vet.. perfeCt! Jag tycker inte det är lika intressant med Serena och Dan som det är med Chuck&Blair... Fast klart, allt är ju hur spännande som helst! Vill inte slita blicken en enda sekund! Vem i Gossip girl gillar ni mest och varför? I challenge U to answer!!

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen nana, godnatt alla! Här ser ni hur mysigt jag har det just nu :)




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0