Min prinsessa

Hej.. Känner inte direkt för att berätta något om gårdagen.. Det var jävligt svårt bara. Idag kom Dilshad och han har varit supersnäll hela dagen.. han hade med sig en liten rosplanta som vi planterade vid hennes grav.. Det som gör det lättare är att jag tänker att hon inte är där, nere i marken, död. Hon är i högsta grad levande, frisk igen, någon annanstans och tillsammans med Chica.. Detta vill jag tro på...

Hon var min bästa vän och det kommer va så tomt utan henne... när alla andra svek, när jag var ensam, så hade jag alltid henne... Hon var aldrig sur på mig, älskade mig alltid, mer än någon annan i mitt liv tror jag, ville mysa med mig, brydde sig inte om mina svaga sidor eller nåt. Så enkel stark vänskap. Jag kommer sakna henne så ofattbart mycket... Hon var en del av mig.


Kommentarer
Postat av: Sara

Det finns inte mycket att säga. Jag tror också på att det finns något bortom döden. Ett till liv helt enkelt. Du har kämpat och även hon, du älskar henne och hon älskar dig. Jag förstår att valet var svårt, men du var stark som tog det. Hon befinner sig just nu någon annan stans, lycklig och tänker på allting ni gått igenom.

2009-06-23 @ 21:16:46
Postat av: =(

Shelly mår så bra som man bara kan tänka sig...hon är på ett område där persilijan aldrig tar slut, där gräset faktiskt är grönare där hon står än på andra sidan, inga skador på kroppen, synen är perfekt...



du gjorde ett väldigt bra val som hjälpte henne att komma till den platsen, hon kanske inte va gammal, men smärtan talade nog för henne att det var tid.



nu ska vi koncentrera oss på lillan älskling, hon behöver väldigt mycket uppmärksamhet, känns nästan som att hon inte är tam längre...hehe



puss älsk, förlåt för att jag kanske inte hade de mildaste orden, försökte iallfall =( puss gumman

2009-06-24 @ 05:38:54


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0