Utflykt

I eftermiddag hade jag och Shelly lite mys på filten i solen :) Det var härligt. Jag satte henne i gräset, hon kan knappt röra sig nu, för hennes bakben är nästan förlamade och hennes ena framtass är ju svullen.. Jag tror hon njöt av att vara i gräset.. Ibland lade jag henne i skuggan, ibland solen och ibland på filten, ibland på gräset. Vi hade lite utflykt helt enkelt. Jag ville göra nåt speciellt nu den sista dagen som jag har tillsammans med henne..

Försöker helst inte tänka på det för då brister allt. men vi hade en mysig stund.




Kommentarer
Postat av: aaaw <3

aaaw...ni ser verkligen ut att ha det riktigt mys =$ jag vill också bli lagd på solen, skuggan, på gräset och i din famn...vaknade ni två bra idag ? har ni kunnat sova? hoppas allt blir bra med henne <3 puss älskling

2009-06-22 @ 05:51:21
Postat av: Linn

Så mys gumman! förstår att det måste kännas jätte svårt för dig idag.. man älskar ju sitt husdjur så himla mycket.. men det du valt att göra är det bästa för henne.. hon kommer alltid finnas med dig som en vacker ängel! bara ring om du känner att du behöver prata!! <3

2009-06-22 @ 07:34:08
URL: http://linnsi.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0