Utan GG

Hur klarade Sofie en söndag utan Gossip girl?

Ja, med vetskapen att Blair och Chuck ligger och hånglar i en stor himmelsäng varenda dag tills säsongen börjar igen så överlever jag ^^. Har myst med Shelly, kollat på den nya serien Priveliged vilken verkar vara helt okej faktiskt!! Orkar inte få en favoritserie just nu i sommar med jobbet och så. Pallar inte få panik varje gång jag ser att jag ska jobba en söndag *hehe*

Sen blev det popcorn och Fanta till Queensized. En riktig girlmovie, just how I like'em!! Den var en bra film. Fast att dessa girlmovies är otroligt stereotypiska och förutsägbara så älskar jag att kolla på dem! Kanske för att jag gillar det naiva med askungen-slut.

Nu känns det som att mina lår håller på att koka av datorn här, trots att jag använder laptopstödet, så jag ska lufta lite och sen sova! Känner mig riktigt rastlös och kom på att jag fan inte promenerar längre. Okej, gick mycket i tisdag och onsdags när vi var i stan och sen Ikea, men sedan dess har det inte blivit mycket promenad. Inte bra. Ska ut o gå imorgon. Lovar.

Pusssss XO!!

Kommentarer
Postat av: GoGi

haha aaaa så kul det ska bli utan GG ;) har verkligen sett fram emot denna dag =') jag är så lycklig ....hihihihi



ne jag skämta, jag hoppas du hittar något kul att kolla på när du bor här, jag gillar inte riktigt att kolla på serier som man måste följa, okej att man måste hålla sig uppdaterad kanske då o då men det ska inte vara hela världen om man missar en eller två....exempel på sådana är sinpsons, family guy, joe, våra värsta år, (vänner), ja jag kan fortsätta i evigheter =D men de sånt man ska kolla på ;P ne nu orkar jag inte ödsla mer tid på dig...vi hörs senare hjärtat....kyss <3

2009-06-15 @ 05:54:12


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0