Studenten 2006

Med tanke på att det är studenttider nu tänkte jag berätta lite om min egen student. Den dagen var suuper! Vår klas bestod av 7 brudar, endast. Så jädra kul hade vi ihop! Skolan var inte heller så stor, så vi samlades i kyrkan och lärarna fick hålla lite tal. Vår lärare sa "dessa åren med er har varit som ett enda långt kafferep!". haha. Fan vad jag älskade våra lärare Andreas, Roger och Jonas. Helt överbra lärare!! ♥ Roger brydde sig så mycket om alla oss tjejer och de kände ju oss verkligen eftersom vi var så få.

På studenten var det asvarmt! Vi började med champagnefrukost i tivoliparken, där alla studenter samlas vid niotiden, eller är det tidigare? Ja, det var nog åtta kanske!


Jag&Linn skålar :D


Jonna, sen klasskompisarna Louise, Cara och Linn

Efter frukosten var det kyrkan och sedan en träff med lärarna och en avslutningsmiddag i en lokal bredvid skolan!


Bakre raden fr. vänster: Roger, Cara, Linn, Jonas, Andreas
Främre raden fr. vänster: Paiman, Amina, Linda och Louise.
Hela underbara skaran och jag bakom kameran!


Sjung om studentens lyckliga daaag! Låtom oss fröjdas i ungdomens vååår!
Än klappar hjärtat med friska slaaag ååå den ljusnade framtid är vååår!!


Snyggaste bilden, visst?


Här åker vi bakom Linns pappa :D Killen på släpet är Linns pojkvän, Samer.

Ibland ångrar jag att inte jag kämpade med att hitta någon fin klänning, men det fanns inte många det året. Och jag var inte speciellt engagerad, var mer "jaja, men detta funkar väl". haha snacka om att man har förändrats :D Men vad spelar det för roll att jag hade ett gult linne på min studentdag? Det är förmodligen inte det jag kommer minnas när jag är 80 år gammal och tänker tillbaka på min student? Hehe, nej faktiskt inte.

Väärldens bästa dag var det :D

KALAS!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0