SOMMARLOOV

JAG TROR, JAG TROR PÅ SOMMAREN!!
DEN BLOMSTERTID NU KOOOMMER, MED LUST OCH FÄGRING STOR! NU NALKAS LJUVA SOMMAR DÅ GRÄS OCH GRÖDA GROR.

Nu har jag officiellt sommarlov :D Från skolan. Även om lovet kommer att bestå av arbete, så känns det ändå så jäävla skönt med sommarlov. Bara smaka på det ordet..... sommmarrlooov. Mmm, smakar gott!

Opponeringen idag gick bra. Den gruppen som vi opponerade på hade missförstått och trodde att de skulle opponera på oss, så två grupper opponerade på oss. En massa detaljer kändes det som. Visst, vissa saker var bra faktiskt som de sa. Inte de då, utan den andra gruppen som verkligen skulle opponera på oss! Det var inte heller så farligt att opponera på den gruppen vi skulle opponera på.. Vi sa inte högt att de hade kopierat från internet, utan sa det till examinatorn istället så vi inte behövde "skvallra" inför de andra. Känns bra :D

Träffade Ivana&Senida också, kul :) Ska bli kul när jag flyttat till malmoe, kan vi säkert se lite oftare. Kommer inte se så mycket utav de i höst, inte utav Elmi&Caroline heller då nästan halva klassen ska läsa förvaltningsrätt och det ska inte jag.

Aja, men vet ni. Nu ska jag njuta av sommarlovet, vilket innebär, läsa massa bloggar och inte känna mig stressad av läxor :D

Nu är det loooov jihooooo!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0