Sommardag på stan

Helly!

Det har varit en lång och kul dag idag :) Ledig från jobbet ju och tillbringade eftermiddagen i Kristianstad med Sara :D Väldigt trevligt!! Vi verkar vara mycket liksinnade hehe, och det är ett stort plus att vi läser varandras bloggar och har gjort det så länge vi båda haft bloggar i princip, för vi vet en hel del om varann. Tror hon vet mer om mig för jag skriver oftare hehe. Men det var iaf suupertrevligt och vi ska till stranden nästa vecka om vädret tillåter. Vi skulle dit idag men i förmiddags var det lite blåsigt och molnigt, så vi bestämde stan istället. Förhoppningsvis kommer det fler chanser att åka till beachen, vilket jag tror! (HOPPAS)

Ikväll var jag och min kära pojkvän på middag hos mormor&morfar. Trevligt det med!! God mat och ja, vi hade trevligt. Bästa mormorn och morfarn man kan ha :) Längtar redan efter honom.. Jag vet jag är mesig.Imorgon jobb, ska bli kul. Kul att jobba för det blir en riktig "escape" från livet. Visst tycker jag om mitt liv, absolut, men det kan vara skönt att ta semester ibland, vilket det känns som jag gör när jag jobbar. Som att jag trycker på paus, sen när jag slutar jobba så är allt som vanligt igen och jag kan fortsätta med mitt liv hehe. Lite konstigt kanske det låter, men så är det. Jag intar ju en roll när jag jobbar eftersom det är ett så socialt arbete och den rollen är det ganska skönt att kliva in i ibland, den rollen har inga dåliga dagar, saker som ligger i hjärnan och pyr eller några tankar alls som rör kärlek, vänskap, liv eller död, utan det är bara en trevlig och hjälpsam person med noll i hjärnan förutom service.

Hoppas ni fattar mitt bubblande här men även om ni inte gör det så gör det inget :D Nu ska jag underhålla mig lite på Paulinas blogg, hon e rolig att läsa! Mycket mer till henne än man kan tro vid första anblick på hennes blogg.


Jag idag innan dejten med Sara.
Sen min outfit för middagen.


Nighty!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0