Midsommar

Heej alla

Midsommar igår var underbar. Tillbringade hela dagen med min älskling, vilket verkligen behövdes :) Känns skitbra nu. Idag jobbade jag, fick jobba över i tre timmar för det var asmkt att göra... har haft jättemycket gäster, men även mycket dricks hehe. och det var faktiskt en rolig dag :) Kul att ha hyfsat att göra.

Nu ligger jag här med Shelly. Hon ska sova med mig inatt. Har bestämt mig för att göra det där på måndag om hon inte blir bättre... har redan sagt att jag inte kan jobba. men jag läste nu att svullna leder och bakbensförlamning kan bero på för lite c-vitamin (fast vi har gett henne, men kanske inte tillräckligt) så jag tar ett sista krafttag och överdoserar med c-vitamin, vilket det stod att man skulle. Om ändå inte lederna och benen blir bättre så blir det väl som det blir på måndag. finns inget annat i mitt huvud.

vi ska sova nu, godnatt alla, vi hörs av!

Kommentarer
Postat av: Linn

jag hoppas att c-vitamindosen hjälper för henne.. men förstår att du måste göra det annars, hur svårt det än är.. krama henne från mig. puss gumman

2009-06-21 @ 17:40:35
Postat av: äntligen !

heej gumman, hur mår ni idag ? det va verkligen skönt att äntligen fått träffa dig efter alla dessa dagar, och alla dessa träffar då vi setts inte mer än 3h =S skönt att äntligen fylla upp sitt batteri =) puss älsk, va verkligen underbart med dig på midsommar =) kyss

2009-06-22 @ 05:48:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0