Längtar!

Jag längtar till att flytta! Det känns som det kommer bli såå bra när jag bor där borta! Det som är bra med där jag bor är...

♥ Fem minuters gångavstånd till Burlövscentrum med alla affärer!
♥ 10 minuters gång + 5 minuters tågresa + 10 minuters gång = 25 minuter att ta mig till skolan!!
(Idag har jag 10 minters gång + 70 minuters bussresa + 10 minuters stadsbussresa + 10 minuters gång = 1 h och 40 min till skolan!)
♥ Tio minuters bilfärd till Ikea!
♥ Tio minuters bilfärd till Linnsi
♥ Tre minuters gångavstånd till min pojkvän, som jag idag bor en timme ifrån.

Jag ser verkligen fram emot det! Jag ser fram emot att flytta in och göra fint, att packa upp alla mina saker, att få ta ansvar själv - äta när jag vill, sova när jag vill (utan att behöva vara tyst om jag är vaken länge), tvätta när jag vill, städa när jag vill. Det kommer bli så bra! Dessutom kan jag ringa min pojkvän när som helst och be honom komma till mig och han kan bara "komma inom", inget mer planerande med bussar som måste passa och att bara ses ungefär 2 gånger i veckan. Jag längtar också till att bo närmre Linn och även vi kan bara ses en snabbis om man inte har mycket tid, det tar inte längre tid att komma till varann! Jag längtar att kunna åka till stranden med henne :D och vad skönt att kunna åka till Lund eller Malmö och veta att jag inte behöver vara hemifrån hela dagen för det!!

Jag känner på mig att detta kommer bli bra för mig!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0