Its a new day



Vad tycker ni om mina nya skor från Skopunkten? Jag tycker riktigt mycket om de faktiskt, lite klack och fina remmar. Nu är Shelly matad, tvättad och kammad och jag ska gå och rösta :) Miljöpartiet - Carl Schlyter, jajamensan :) Sen öva på menyn, börjar ju jobba idag och kan inte den nya menyn. Ush, anka finns med. Me like ducks :(

Tack Linn för kommentaren, tack även Sara och Elena, gulligt av er. Det gäller väl bara att göra det bästa av situationen helt enkelt. Om 8 veckor flyttar jag och då är jag närmare Linn och flickorna i klassen, så det blir säkert bra. Ibland får man börja på ny kula i livet och ibland kan det kännas som att man verkligen hamnat i en återvändsgränd eller att allt ser mörkt ut, men det är då det är dags för förändringar och det brukar oftast sluta bra :) Det kommer det säkert att göra även denna gång. Vissa vänner suger och tyvärr brukar man inte se det förrän man fäst sig vid dem. Men nej, det är inte ens eget fel ju. Jag kan inte hjälpa att det finns riktiga hjärtlösa idioter i världen, det är ju deras problem. Jag behövde bara leva med de en stund medan de behöver leva med sig själva resten av livet, bahhh stackars dem! :) Jag känner mig ganska positiv nu. Jag är en bra vän, det kommer fler få se under åren som går och det gäller bara att ta hand om de som finns nära en och sluta tänka på de som inte finns där :)

Tack igen och ha det fint alla ♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0