Ikeadag

hej alla!
ännu en dag har förflutit på sommarlovet och jag har varit på Ikea med mor. Vi kom alltså dit till slut! Köpte en massa fina saker till lägenheten, väsentliga saker. Sådana saker som man måste ha. Jättemycket köksredskap kändes det som. Det var en rolig dag med mamma :D vi har kul ihop vi. De finaste sakerna jag köpte idag var...

♥ En plommonfärgad badrumsmatta
♥ Små burkar till badrummet i korg
♥ Svarta djupa tallrikar, till pasta typ.
♥ En soffa till balkongen i trä. För två personer. Riktigt fin :)

Det billigaste måste ha varit diskhanddukar för 3 kronor styck, samt mellanstora handdukar som jag använder till håret för bara 15:-/styck.  Det är readagar nu ju! Har "gömt" alla sakerna i ett hörn i mitt rum...



Det som sticker upp är en grön mopp :D Haha riktigt ful färg, men mamma ville ge mig den. Hon sa att jag kommer bli glad av att städa med den, jaa, det blir jag förmodligen :p


Laptopstöd, välbehövligt! Mjukt på undersidan, med ris känns det som, så det formas efter hur man sitter och sedan en plastbräda. Behövs så att inte sängen blir överhettad eller låren för den delen. Plus att fläkten inte bör blockeras på datorn, vilket den gör på mjukt underlag. Not anymore :)

Nu är det bara vissa saker kvar att inhandla, lampor speciellt. Sen det där tråkiga elektriska som micro, dvd-spelare, brödrost, kaffekokare... zzzz hatar elektriska grejjer. Iaf shopping efter elektriska saker. Jag ska kolla lite på blocket, men det är sååå tråkigt. Men men, om jag vill ha rostat bröd med marmelad och en god kopp kaffe till frukost får jag väl göra det... Mmm blev sugen nu.

Sov sött alla!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0