Gossip girl!

SÄSONGSAVSLUTNING.

Jag hade ju den bistra oturen att missa avsnittet igår, men "tack vare" att Shelly inte mådde bra, var jag parkerade framför tv:n hela dagen och där såg jag - repris på Gossip girl klockan 14.30! 

Hur bra var inte dagens avsnitt? Två saker jag tyckte var bäst:

1. När Gossip girl samlade alla i baren och skrev "ni är alla mig, utan er hade jag aldrig existerat". Sant. Det är ju de själva som skriver in alla tips till henne. Hade varit så jädra snopet om det varit Jonathan som varit Gossip girl, som de trodde där en sekund. Nej, Gossip girl ska vara hemlig för alltid.

"and who am I? Thats a secret I'll never tell..."
- Gossip girl

2. CHUCK + BLAIR = KÄÄÄRLEK
Ni som är insatt i mina inlägg kring Gossip girl vet hur knäsvag jag blir av Blair och Chuck och NU fick de varann! Tänk - han hade åkt till olika länder för att hämta olika saker som hon älskade. Åhhhh, jag blir helt bubblig i huvudet nu. Nu kan mitt hjärta vila i harmoni till hösten för att jag vet att Chuck&Blair har varann :)

Gossip girl har verkligen förgyllt söndagar och fått mig att se på söndagar med helt andra ögon. Det är "the apple of my sunday" och jag är en stor nörd som hoppas att programmet aldrig tar slut :D Kan inte få nog av det helt enkelt. Den timmen är helig - och gud nåde den som stör då!! :p Leighton Meester är, för mig, den vackraste tjejen som vandrar i ett par skor :)



Bilder från avsnittet igår. Chuck&Blair får varann :) ♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0