FORT!

Fan vad dagen gått fort herregud. Jag tog mig iofs en sovmorgon till tio typ hehe. Men sen har tiden sprungit och nu är det 1,5 timme till jag ska till jobbet. Fan. Dagen gick så snabbt =(

Får gå ner och torka mitt hår nu och ljusa det, sen äta och sen blir det att mata Shelly och köra sen. Man blir ju förfan deppig av sånthär hehe. Men men. Har hört av mig till några vänner nu och försökt planera in någon träff... det är ju lite svårt att få tid bara eftersom jag inte vill lämna Shelly så ofta. Men men. En gammal killkompis hörde av sig på facebook och frågade om vi kunde ses nån dag. Sånt är också svårt - vad man ska svara. Jag tänker inte träffa gamla killkompisar så när jag har Dilshad, det finns gränser... men om man säger det så tror kanske de att man tror att de raggar. Aa iaf jag sa att det inte gick för jag har pojkvän o att han nog förstod eftersom han ju hade tjej men om han ville ses allihop eller bjuda oss på nån fest tackar jag inte nej. Det var nog ett bra svar. Bara killar som verkar fråga mig om vi ska ses hehe. Kuuul men hade ni inte kunnat vara tjejer istället?? :p

Jaja det löser sig alltid. Imorgon ska jag träffa en killkompis - min pojkvän :D:D Min bästaste vän! ♥ Vi hörs kanske ikväll el imorgon, slutar tio ikväll!!


Min pojkvän på studenten, ellerhur är han a fine peace of as :p

Kommentarer
Postat av: linn

ja vii måste fanemaj ses snart! ska till tollarp en sväng i morron tror jag, men du ska till din älsk så då kan vi icke ses, men om du får en stund över så bara ring :D Annars kanske vi kan ses på torsdag, är ledig då! Pusss!

2009-06-15 @ 17:54:02
URL: http://linnsi.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0