Förbereder så smått..

Tjaa bloggläsare, miina bloggläsare :D För när ni är här inne är ni endast mina. Jag funderar på att lotta ut en liten present till er, för att jag är så glad att ha er ^^ men har inte kommit på vad än hehe. Är ju inte så rik som kenza exempelvis, som kan lotta ut värsta fina sakerna.

Aja, på tal om saker så har det inhandlats lite till lägenheten som om 7 veckor ska bosättas av MIG. :D Det blev bra-o-ha-saker, som äggdelare, rivjärn, slevar, en fin kruka med mera. Även en matta i "konstgräs" (vet inte varför det heter så, för det är ju bara en mjuk matta, ingen gräliknande matta) en grå sådan till balkongen! En timer också, skitbra att ha till exempel kaffekokare eller lock/platttång, så om man glömmer dra ut sladden så stängs de ändå. Suuper!

Nu ska jag spela the Sims, men inte 3:an, utan tvåan - nattliv! Åh, vilken semester att kunna spela det haha.




Imorgon ska jag och mamma till Ikea, om Shelly mår bättre, då ska inhandlas saker som handdukar, kökshanddukar, gardiner, glas, toalettsaker, som tvålpump med mera. Sen blir det om några veckor som jag ska köpa möblerna, för då måste far vara med och köra släpet och tro mig - då vill man helst inte gå och kolla på småsaker hehe.

Kul att se karnevalen med! Fick fina minnen tillbaka, kul som fan var det ju :D dock var det ingen klockren utklädning... Mest bara så man inte kunde se vad de skulle vara. Brorsan o hans klass skulle vara domino-brickor, men jag såg typ bara 5 i hela klassen kanske. aja

Hörs seen! ha det grejjt!!

Kommentarer
Postat av: Elena

Åh, justja det blir ju snart flytt för din del. Spännande! Kul med utlottning. (:



Jag bor i Eskilstuna, vart bor du?

2009-06-09 @ 20:37:51
URL: http://ellisono.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0