Brors student!

Heej!! Förlåt att jag inte skriver förrän nu, har haft fullt upp!! Igår var en superrolig dag! Det ösregnade verkligen vid hans skola, inte klokt! Men jag&Dilshad trängde oss nästan längst fram och när väl brorsans klass sprang ut så hade vi hamnat längst fram. Har en skitbra film, men tyvärr syns han inte för han hamnade långt bak på scenen. Regnet höll i sig och vi körde runt lite och tutade. Jag&Dilshad då, för vi skulle vänta på brorsan som skulle åka runt med deras släp. Vi pyntade min bil lite, ni ser bilder nedan. Så fint som det blev i regn haha. Jag älskar att tuta och igår kunde jag ju tuta utan att någon blev arg (A).

Hemma hos oss var riktigt trevligt. Hela tjocka släkten. Dilshad satt och snackade mycket med morfar, han är gammal snickare så han uppskattar verkligen att jag har en pojkvän som har ett "redigt" jobb hehe. Jag var lite över allt. Snackade med min lilla kusin My och Oskar, såklart. Honom undkommer jag inte hehe. Kvällen gick megasnabbt och efter Dilshad hade åkt hem så åkte de flesta släktingar från pappas sida också hem, så kvar var mormor&morfar och mina två tjejkusiner :) Henrik och hans polare, samt Jennie skulle in till stan och festa. Det var mysigt och vi snackade gamla minnen hur vi var som små. Haha. Kul att höra om mig och Charlotte, hon var så rå :D haha. Kul med gamla barndomsberättelser eftersom man inte minns sådant själv.

Idag har jag jobbat, har varit superbra dag. Riktigt soft. Jag lägger in några bilder och hoppas att kunna blogga lite mer nu hihi.




 GRATTIS :D

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0