botten

hej alla... jag har haft en bra dag, umgåtts med min mamma och bror... varit i stan och tittat på saker och haft roligt faktiskt... men nu är bara allt botten... då menar jag verkligen botten. klockan är åtta och jag vill inte ens gå ut ur mitt rum...... vill bara... jag vet inte.. försvinna...jag kan inte skriva om hur jag känner för det är så svårt och svårt för mig själv att erkänna.... men det gör så jävla ont. och jag är bara ledsen.. jag undrar varför jag har otur med vänner, när alla andra verkar ha så många... jag har inte folk som ringer och frågar om jag ska med på fest, om jag vill komma på filmkväll, om jag vill hänga med till stranden eller resa eller gå på konsert eller shoppa eller bara lyssna på deras kärleksproblem.....Jag vill känna känslan av att vara uppskattad och känna att "fan jag är kanske kul att vara med". .. det gör ont att inte bli uppmärksammad, att inte känna sig viktig för andra.. och jag visar inget för någon för jag vill visa mig som stark, för jag är det. jag vill tro att jag inte bryr mig, att jag klarar mig fint och det gör jag för det mesta, för jag tar hand om mig själv och försöker ge mig själv det jag saknar av andra... men ibland så kommer det jag innerst inne känner fram..... det finns kanske fler som känner såhär, då vet ni åtminstone hur man känner sig. ensam.

Kommentarer
Postat av: Elena

Hur gick det med uppsatsen? Jag har lämnat in min och hoppas på att få resultatet snart och att det ska ha gått bra såklart. (:



Jag förstår vad du känner, men bara så du vet så finns det människor som uppskattar dig. Det är jag helt säker på. Men du kanske ska försöka visa vad du känner, därför är det bra att du skriver det här. Jag hoppas det känns bättre snart! KRAM.

2009-06-06 @ 08:50:03
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: linn

Gumman, du är riktigt kul att vara med! Jag älskar att umgås med dig & har lika roligt varje gång!! Fast att andra folk har 1000 vänner så betyder inte det att de är bra vänner, på ytan kanske allt verkar perfekt, men sedan kanske deras vänskap inte alls är så bra utan bara ytlig!! Jag har också känt så tro mig, känt att det varit något fel på mig för att jag inte har massvis med vänner, men det e det inte. Det är dom som förlorar på det! Jag hoppas du känner dig bättre snart! Love you!<3

2009-06-07 @ 08:42:32


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0