Begagnat

Hej underbaringar!

Har varit på ett ställe där det finns massa begagnade saker och fyndade lite. Ett bord till balkongen, en spegel och en skitfin ljushållare. Bordet är det jag är mest osäker på. Det kan bli riktigt snyggt om man har de rätta detaljerna, för det är riktigt snyggt att ibland ha något udda i inredningen... men samtidigt så kan det också bli så väldigt fel om man kombinerar det med för mycket "Ikea-stil". Vi får väl se hur det går höhö. Vi ska iaf slipa och lacka om både spegel och bord...



Fin som fasiken kommer det bli när ljusen är tända ^^

Allt för 320 kronor. Var helt okej ju. Ja... ska väl snart snacka med pojkvännen, som helt oväntat varit med en vän sen denna tiden igår...  så snart kanske jag också ska få lite av hans tid. Ja som ni hör tycker jag inte det är så kul. Hade ju varit bra om man varit förberedd på att han skulle vara med honom en helt dygn. Kan tyckas. Nej fan. Känns som vi aldrig ses och aldrig snackar.. men det blir bättre sen när jag flyttar dit ju.... Nu i sommar kommer det vara svårt eftersom jag kommer ha mycket jobb också o sluta när han somnar. Men men.

Tack Elena för den fina kommentaren. Kul att du kommenterar även på känsliga inlägg, inte många som gör det :)

Kommentarer
Postat av: sara

Ljushållaren kommer bli hur fin som helst :) Jag tycker du ska måla spegeln guldig eller silvrig :)

2009-06-15 @ 19:10:56
URL: http://namedsara.blogg.se/
Postat av: Sara

Ljushållaren kommer bli hur fin som helst :) Jag tycker du ska måla spegeln guldig eller silvrig :)

2009-06-15 @ 19:11:39
URL: http://namedsara.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0