Babbel

Ligger här i sängen och myser med Shelly! Hon ligger på mitt bröst - myyyys :) Jag kom hem från jobbet för en halvtimme sen och på den tiden har jag hunnit trycka i mig två rostade mackor med hallonsylt och tvättat mig och slängt de svettiga/skitiga kläderna i tvätten och lagt mig i säängen. Min lampa är isönder för den ramlade nästan ut på taket idag för det blev värsta tvärdraget!

Dagen innan midsommar drog rätt mycket folk till Bistro. Söta ungar och trevliga föräldrar. Ett stort sällskap pensionärer som var väldigt trevliga och skämsamma :D Vi fick 100:- i dricks av en man som var där med två damer. Jävlar, vet ej om vi förtjänade dem :p Hehe. Men han lämnade dem på kortet, vilket innebär att vi inte får dem. Chefen drar ihop all dricks vi får över kort och vi gör nåt kul för de i slutet av sommaren. Ett år bowlade vi och ett år badade vi i varma tunnor och så äter vi gott och dricker drinkar från baren höhö. Men vanlig dricks, alltså kontant då som vi tar i slutet av kvällen, var bara 23 spänn var ikväll. Blöö.

Fan Jennie, kusinen, ska jobba på Absolut spirits och hon kommer få 18 000 typ i månaden, faan. På så vis är inte servitris så jävla bra betalt. 93 kronor i timmen innan skatt.

Jag kommer antagligen vara askass på att blogga nu i juni-juli. Jag har fullt upp känns det som, men ändå inte något som blir ett roligt blogginlägg hehe. Men men, jag jobbade förra sommaren också och det klarade vi ju :) Ni har säkert fullt upp ni med. Jag tycker själv det är trist när mina favoritbloggar inte uppdaterar... *linn*host*Jessie*hosthost*Sara .. är ju skitkul att läsa bloggar tycker jag :) Men men vi får väl se.

Imorgon är det midsommar, vad händer?? Jag ska vara med min pojkvän för det behövs!! En vecka sen vi var med varann men ändå känns det som två! Vi ska vara heela dagen lång och det ska bli najs!

Kommentarer
Postat av: linnsan

Hahaha, jag vet att min uppdatering suger;) nu är jag på jobbet höhö. du får ha en underbar midsommar gumman! <3

2009-06-19 @ 07:14:19
URL: http://linnsi.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0