AAAAA!!

Hinner egentligen inte blogga, har mycket att göra innan vi ska till brorsans student men vet ni????


VI FICK AAAAA PÅ VÅR B-UPPSATS. FYYY Faaaan vad vi är braaaaaaa :D Fy fan vad vi är bra, för vi fick A på vår B-uppsaaaats, fy fan vad vi är bra :D


Nu kan sommaren starta och jag är sååå jävla BRA så det finns inte! Med hjälp av Elmi och Carro. Vi slog våra kloka huvuden ihop, slet som djur, höll på att kväva varann ibland HAHA. men det lönade sig. Och vi fick A!!

Högsta betyg. Nu jääävlar ska jag fira!!


Kommentarer
Postat av: Förhållande. A, Skönhet. A, B-uppsats. A =)

hahaha GRATTIIIIIS MIN INTELLIGENTA TJEEEEEEEEJ!!!!!!!!! JAG HAR NOG ALDRIG HÖRT TALATS OM SMARTA LEGENDER....UTAN ATT VETA OM ATT JAG ÄR TILLSAMMANS MED EN!!! JAG HAR JU ALLTID VETAT MEN ATT DU VA SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SMART!!! AAH JAG ÄLSKAR DIG MISS.A =D hahaha kyss på diggg smarties =P

2009-06-14 @ 16:15:22


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0