11 timmar

Idag började jag jobba klockan halv tolv och sedan erbjöd jag mig att stanna till stängning, och stannade kvar längst av alla servitriser/servitörer hehe. Han behövde gå till sin buss så jag fick stanna kvar och göra det sista. Har varit en bra dag. Kändes skönt att fokusera på jobbet och ett ordentligt träningspass :D Tänk själv att gå omkring praktiskt taget hela tiden i 11 timmar och bära tunga tallrikar och så... Nice, jag vill gärna få lite magmuskler som jag hade förra sommaren!

Bra dag, trevliga gäster, avundsjuk på alla strandgäster, svettigt, kul med kollegorna, aa så kan dagen beskrivas. Blogg.se har ju fått en ny startsida för alla er som är bloggare. Den var nice ändå. Tar alltid lite tid innan man vänjer sig, men kul med den där säljsidan, har inte varit där men det är skitbra eftersom de flesta bloggerskor är modeintresserade, så kan vi alla köpa och sälja kläder där. Toppen! Ska dock endast gå in där när jag har råd *höhö*

Nu ska jag sova, jag doftar härligt av jordgubb efter en dusch med jordgubbsskrubb, vanilj efter att jag smorde in mig med bodybutter i ansiktet och händerna och sen nån annan doft som jag smorde in fötterna med. Ska sova min skönhetssömn nu och imorgon har jag ett mål - bli bruuunare! (känner mig blek när jag ser alla små tonåringar som är så jävla bruna på stranden, sacre bläää)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0