Wonderful day!

Hej hej hemskt mycket hej. Idag var en supeer dag! Var med honey hela dagen, först gick tiden snabbt för vi var trötta och sov till och med en timme... Vi hade skitkul med Lillan och Fi innan vi somnade, när vi åt frukost då. Satt på golvet och Fia sprang runt benen och hoppade över min fot, samt bet Dilshad i stortån haha. Hon är underhållande! Hon lockade ut Lillan också på golvet och Lillan har riktig golvfobi!

I eftermiddags blev det Familjegeni på en filt på gräsmattan. Vi spelade länge för vi klarade inte frågorna haha. Så till slut bytte vi till barnfrågor tills vi kommit till final, då tog vi vuxenfrågor igen. De frågorna är nog fan till för genier iaf!! Efter vi hade spelat blev det bus på gräsmattan haha, skrattade som fan. Vid halv fyra gick vi till centrum för att köpa thai-mat från en vagn där. De hade inget vegetariskt, men tog räkor (som jag ändå inte åt men Dilshad åt mina). Skitsöta ungar vid vagnen haha. Det var nog hennes barnbarn, hon som jobbade där. Vi fick varsin blomma av den lilla tjejen och sen ritade hon en liten teckning till oss. Hon var assöt, ni fattar inte! ^^

Ikväll har jag jobbat och det har varit en skitbra kväll för ingen av gästerna har varit stressad och alla har varit trevliga, vilket är kalas! Då känner man för att anstränga sig lite extra ;) Nu ska jag sova, imorgon ska jag börja packa ner inför flytten. På fredag flyttar jag!! (typ, ska ju flytta in på söndag, men måla o sånt innan). Ahhh vad galet!!




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0