With Sara

Eftermiddagen tillbringades med Sara, väldigt trevligt!! Tittade på kläder, men hittade inget och sen fikade vi och åt glass på Darins. Uttal: Dariiins. Gott. Sen gick vi från Darins till gatan innan för att titta efter present till hennes vän och när vi sen kom tillbaka till gatan där Darins ligger så hade det skett ett rån. Stor chans! Polisavspärrning och massa folk. Det var en guld&klock-affär som blivit rånad. Sen tittade vi lite till i affärer och jag köpte ett par stora pärlörhängen på Ur&Penn för 20;- på rean!♥

När vi sedan skulle gå in på h&m, tro inte att där utanför var avspärrat då! Då var där massa folk och sen träffade jag chefen ( min chef Boban) som sa att det var cykeln som låg där som tjuven skulle rymma på eller något. Äsch. Ingen kom till skada tror jag. Fult att man missade allt. Eller tur, se det som ni vill :p

Efter cirka två timmar så körde vi hem till henne och hennes fina lägenhet med mysiga djur :D Katten var skitsöt, 14 år gammal och han hoppade upp i mitt knä och låg där och jag klappade honom, vilket var supermys för mig för att jag älskar, totalt älskar, att mysa med djur (finns inget bättre) och har knappt gjort det sen Shelly gick bort. Hennes hundar var också supersöta och gulliga :D Vi satt på hennes balkong och snackade politik och religion, kul haha. Bortom allt ytligt tjejsnack så kan det finnas lite djup, wooow, tänka sig va.

Nej, men det var en trevlig dag :D Vi hoppas på att kunna tillbringa sista dagen på Malmöfestivalen tillsammans, hon har nämligen kommit hem från Grekland då, dit hon ska med sina tjejkompisar och nej, jag är inte alls avis :p

Ja, nu har jag berättat massa om henne känns det som, men ja, det var väl en liten presentation :p Nu ska jag sova, hörs imorgon!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0