Underbemmanade

Hellu! Igår när jag och Linn bestämt oss för att ta att dra från stranden och åka till glassbåten för en glass så ringer jobbet och frågar om jag kan börja jobba klockan sex. Då var klockan fyra. Det blev att åka hem direkt och äta, duscha och fixa till mig... Det var kaos på jobbet, kändes som att ingen hade koll på något men på något mirakulöst sätt så fixade vi det ändå!

Gästerna var väldigt trevliga igår.Två kvinnor gav mig dricks och sa att jag var väldigt trevlig på ett naturligt sätt och att jag var lugn fast det var stressigt och att jag skulle ha cred för det :D Blev skitglad att de sa att jag var trevlig på ett naturligt sätt. Känns bra med komplimanger när man sliter röven av sig! Sen fick vi vara kvar till klockan ett för att det var ett gäng ungdomar som drack. Väldigt trevliga faktiskt så man var inte sur för att vi fick jobba över två timmar.... jag skulle blanda drinkar och de skrattade lite åt mig och sen sa han att han var bartender och jag bara "okeeej JAG blandar drinkar till en bartender HAHA". Jag är kass, dricker ju inte direkt själv så jag har typ koll på fyra drinkar - orgasm, irish coffe, redbull vodka och gin&tonic. Haha har även lärt mig en ny igår som heter Rasberry fizz. Sen när han skulle ha en till så sa han att han ville att jag skulle blanda en söt drink. Han ville ge mig en utmaning. Jag tog lite mangovodka, ananas-sprit och sprite. Han sa att den var god men om det var sant vet jag inte.

Äh, men det var kul fast det var jobbigt igår. Vi är totalt underbemannade så jag kommer säkert få jobba varenda dag nu! Idag skulle jag jobba sex och ska börja ett, imorgon fick jag jobba kväll fast jag var ledig.. OMG. Sen har chefen öppnat ett tält på Södertorg i Krisitanstad också så där jobbar några av personalen. Inte klokt. Jag är lite sur på honom att han tar från Åhus för att fylla sitt nya projekt. Vi vill också ha ett privatliv. Pernilla har blivit moster och kan inte se barnet förrän söndag. Det är bara kaos. Nu ska jag fixa till mig innan jag drar, men bloggen kommer troligen vara död ett tag!

Jag återkommer som vanligt sen när flytten är i full gång och berättar om inrednng, färger och hela flytta-hemifrån-grejjen. 

HA DET UNDERBART! Grattis till Dilshads söta brorsdotter som fyller ett idag, grattis sötis :)

 
Working girl :p En sliten workinggirl efter ett kvällspass förra året!

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Tråkigt att du måste hoppa in så mkt! :/ Skit roligt var det att träffa dig iaf! Jag är på jobbet nu hehe, men slutar snart ;)

Puss på dig!

2009-07-04 @ 17:17:57


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0