Romantisk

Ikväll var jag med om det mest romantiska jag varit tror jag... Jag skulle ut och ge mat tillsammans med Simon och där vid ett bord så såg jag.... älskling? Han sa att jag såg ut att inte känna igen honom först.. No shit, jag förväntade mig inte att se honom där ju! haha. Jag kände att allt annat bara försvann just då, helt chockad. Han hade tagit på sig skjorta och var så jäkla fin. Tänk att han kört från Malmö bara för att se mig på jobbet, är inte det kärlek så vet jag inte vad.

Han åt iaf och sen bjöd jag på kaffe. Jag ville bara vara med honom, men det var ju mycket att göra så jag kunde bara gå fram då och då lite snabbt. Haha han sa att han tyckte att den servitören jag inte gillar såg nonchalant ut och stöddig. Kul, för det är just det jag tycker han är. Diggar inte! Men men.

Nu är klockan halv två och jag kom hem för en ansiktstvätt, en tandborstning, ett ombyte och ett sms sedan :p Cirka en kvart sen med andra ord. Ska öppna imorgon så ska köra hemifrån halv tio, måste sova nu, ville bara berätta att


JAG HAR VÄRLDENS MEST ROMANTISKA POJKVÄN!


SMACK PÅ DIG BABY!


Kommentarer
Postat av: <3

ääh det va väl inte så farligt =P jag hade vägarna förbi bara =P haha från arlöv..skulle till pish så jag gjorde ett litet snabbt stopp hos dig min kära <3



verkligen underbart att se dig idag gumman, verkligen skönt att se dig bli riktigt glaad =D och tack för drickan och kaffet =D älskar dig så mycket sötnos, hoppas du får det bra på jobb imorgon =D man vet aldrig vem som dyker upp ;P hehe kyss <3

2009-07-15 @ 05:39:38
Postat av: Linn

Åh, älskar romantiska stunder, och det var verkligen romantiskt! Hihi. Fattar att du blev jäkligt förvånad :D Ses i morgon gumman!

2009-07-15 @ 14:05:39
URL: http://linnsi.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0