Min helg ;)

Hejsan!! Hoppas ni haft det riktigt bra sen vi hördes sist! Jag har haft det bra!! I fredags så var jag i Lund och träffade Dilshad, Linn och Samer. Helkul :D Jag och DIlshad hade lite kul innan de kom, haha han var så rolig, busade massa i en park där bredvid. Älskar när han är busig haha. Och när de kom så spelade vi biljard, kul! Sen skulle vi ta en fika, så stötte vi på Dilshads bror sittandes på en bänk vid torget, så han följde också med till Espresso house. Jag tog faktiskt något gott - Frapino. Med chokladsmak, och Dilshad tog jordgubb&mango, vilken också var supergod. Mättande dock hehe.

Vi hade en trevlig kväll, får ju hitta på nåt sen också när jag flyttat in. Igår och idag är det jobb. Igår var det himla kul på jobbet, klart för jag jobbade med Simon. Och Julian är också kul. Men idag blir det nog inte så kul, för jag ska jobba med några som inte är speciellt pratglada och som jag inte är så stormförtjust i. Hoppas jag kan sluta sex!!

Jag och mamma har köpt tyg också förresten. Massa tyg till kuddar och gardiner. Ska visa er sen!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0