Marknad

Hej vänner :) Ännu en snabb nattblogg blir det här. Idag kom mamma med den bra idén att åka till Degeberga på marknad. Trodde det skulle vara en ganska liten marknad, men tjohej, den var ju stor! Där flöt eftermiddagen. Blev en våffla, lite tittande här och var och ett mycket vackert halsband. Jag älskar det. En ängel. Jag älskar änglar :) Försökte ta bild men vet ej hur den blev med tanke på att det är mörkt nu och den tar inte bra bilder då!




Blev visst rätt bra bilder där :)

Väldigt vackert halsband tycker jag :) SÅÅ Sofie! Ikväll var det lugnt på jobbet också. Vi var sju som serverade, samt Boban som hjälpte till och hellugnt. Man hade tid att prata med gästerna och ordna "småsaker" som gör det hela lite mysigare! Ett äldre par, runt 70 kanske, pratade med mig i typ 10 minuter haha. De ville höra vad jag skulle jobba med och vad jag var intresserad av, sen började vi prata om integration och hur svenskar beter sig när de flyttat till Spanien osv. Ja, de var väldigt pratglada. Kul :) Jag gillar att prata.

Imorgon ska jag, mamma och Dilshad till en marsvinsuppfödare och prata lite. Jag berättar mer imorgon :)

Sussa gott!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0