Ledig :)

Jag trodde jag skulle träffa Peet idag men det blev inte så för han jobbade tydligen och kunde inte förrän senare och jag vill också träffa Dilshad eftersom jag inte vet när jag kan träffa honom nästa gång... Såå det blev att träffa love :)

Har provat lite kläder och vet vad jag ska ha på mig nu :)


Detta var superfint men visar mycket ben så den får jag ha när det är en riktigt varm sommarkväll, alltså inte idag!


Skitsnygg partyoutfit tycker jag, men jag är blyg när det gäller sådana kläder som visar former för mycket. Man borde ändå ha det så länge man kan. Kanske någon partykväll :) Jag tänker på Kenza som alltid har små korta tajta klänningar, jag avundas henne som vågar! Jag gjorde en pose som hade kunnat vara på hennes blogg med texten: "Nu ska jag gå ut och dansa hela natten, vi hööörs ;)"



Jag slängde på mig ett par leggins under för att det inte är så varmt idag, men det blev lite för svart .Jag tror jag slänger på mitt vitt-svarta linne ovanpå. Tar nog en bild på det med.


Jag ska bjuda love på en drink ikväll, nice. I Malmö. Vi hörs sen och då får ni se den outfiten som det blev hehe.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0