Huset vid sjön

Tittade precis på Huset vid sjön. Egentligen var det en helt sjuk film som det tog lite tag att komma in i, men ändå spännande hela tiden och guuud så romantisk :D Sandra Bullock är ju bara för bra. Den bästa kärleksfilmen jag sett på länge. Åhh, länge leve kärleken hihi.

Nu ska jag tvätta fötterna (som stinker efter jobbet) sen ska jag sova för imorgonbitti kommer love!! Jag fick faktiskt sluta sex idag, men har inte orkat tvätta fötterna. Om jag ska vara ärlig har jag fått fotsvamp, får det varje sommar sen jag började på Bistro på grund av att man går så mycket och blir svettig i skorna. Det kliar så jävla mycket. Men det går över när jag tvättar och smörjer in. Så där fick ni en liten hemlis om mig, dont tell ;)


Kommentarer
Postat av: Linn

Den filmen såg jag också! :) skit bra och mysig film!

2009-07-27 @ 11:54:45


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0