H&ms höstkatalog

Kunde inte låta bli att öppna katalogen från h&m, och det gör ju inget för jag har ju råd nu MOHAHA. Ska shoppa för all jävla dricks för det har jag fötjänat!! Men slå på fingrarna om jag beställer från katalogen med frakt och skit och det passar ju aldrig. Konstigt, h&ms kläder sitter alltid perfekt på mig i affär, men från katalog så är de antingen tajta som skinn eller stora som hus. Märkligt det där.

Aja, eftersom det bara är juli ska jag försöka att inte tänka för mycket på höstkläder, men här är två koftor som är lagom till september, när det inte hunnit bli så kallt än :)





Dessa tröjorna tänker jag dock spana in innan dess, för de är ju bra även kallare sommarkvällar!



Och sen lite smycken som också är superfina! Billigt också är det ju med H&ms smycke.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0