Hemmakväll

Idag har jag haft en härlig dag med familjen :D Likaså har min älskling. Vi beslöt oss för att inte ses idag utan vara med våra familys. Jag och mamma var i stan och köpte färg och annat. Färg till mitt balkongbord som jag börjat måla nu i eftermiddag - riktigt nice ser det ut att bli :D

Har haft lite tid till Lillan och Fia. Vi har döpt henne till det nämligen, Fia, kallas också för Fey/Fi. Vi kallar henne båda eftersom de hörs typ likadant. Iaf på skånska :P Jag ville döpa henne till Fey, som Fey Sommers i Ugly Betty, men alla sa att det var fult (utom Linn) hehe så hon fick heta Fia..
Såhär ser det ut för det mesta. Efter varandra :D

Ikväll hade vi myskväll och tittade på Changeling - asbra film! Jag förväntade mig inte att den skulle vara såå bra. Ni måste se den! Själva storyn hörs enkel - barn försvinner, mor får tillbaka barn, men det barnet är inte hennes son, fast polisen säger att det är det. Men mer kan inte avslöjas eftersom då filmen avslöjas. Men det är en massa tvister och överraskningar. Filmen är riktigt hemsk och skitbra manus, skitbra skådespelare (bland annat Angelina Jolie). Se den!

Nu ska jag sova. Imorgon öppnar jag Bistro och sen ska jag vara kvar länge för det blir personalfest på kvällen! Får se om jag tar med min kamera, vill gärna.. Undra om folk tyckt det var konstigt? Hmm...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0