Ett litet äventyr

Ikväll har varit mys. Först hade jag och älsk det lite tråkigt men lyckades vända det :D

Jag lämnade tillbaka mina jeans på Gina men hittade inga andra - bä! Ljusa jeans var det ja, snyggt är det. Massa rea på Gina, grejjer för 49:-. Synd att jag inte provade men darling var så stressande, han brukar inte vara det, I dont know why han var det idag! Han hade väl för mkt energi. Och vi tittade på skor till honom och lite andra saker innan affärerna stängde. Sen fika. Tyvärr tyckte jag inte det var så gott för blåbärspajen smakade inte blåbär utan mest smör... Det var där vi blev lite kinkiga och uttråkade... Sen fick han idén att vi kunde dra till Ribban (strand i Malmö city) och promenera. Där var ganska mycket folk runtomkring, men inte på stranden. Hade skitkul där, busade :D Gick på bryggan och skrattade som fan åt en söt liten fiskmåsunge (ungdom kanske (eller inte alls en fiskmås överhuvudtaget)) som skulle försöka stå emot vinden och lyckas landa, men han försökte landa på staketet som var lutande så han gled ner hela tiden. Haha vi skrattade en hel del :p

Vi har lite roliga fågelminne faktiskt :D En örnunge som vi hörde varje morgon när vi tältade. Den pep på ett störigt men roligt sätt hehe. En fiskmås också som stod och tittade hela tiden under tiden vi grillade och åt korven och sen till slut kastade vi det överblivna brödet till honom och han åt upp hur mycket som helst. Fåglar är lite roliga ibland, trots att jag har lite vingfobi.

På tal om fobi så har jag även en viss fobi för rulltrappor, främst när man åker uppåt och idag inne på H&m var det några störiga jävlar som tagit barnvagnen i rulltrappan, sen kunde de inte komma av och vi andra åkte ju uppåt, så damen framför oss åkte på dem och sen kom vi och trycktes som fan på dem för att rulltrappan ju åkte framåt. De lyckades efter några sekunder, men det var långa sekunder. Inte kul alls för mig!! Och det gjorde lite ont också. Störiga människor.

Ja, det var väl allt om mitt lilla äventyr idag. Vi avslutade med  varsin pommes i bilen och pratade om gammal musik. Måste ju förbereda musik inför vår roadtrip - jihoo. Jag får inte ha hårdrock och han får inte ha rapp/hiphop är våra bestämmelser ;)


Älsk har lyckats köpa en gul tröja. Han tog sin brorsa till hjälp denna gång för att vara säker att han skulle ha en gul tröja med sig ur affären. Åh, det blir aldrig tråkigt att skämta om hans färgblindhet. Tack för den, den skänker humor till vårt förhållande :p


Snygga jag ^^

Kommentarer
Postat av: stressad just nu !!

det var verkligen synd att du inte hitta något, haha och jag minns förfan inte att jag var stressande !!!!!! hahaah så taskig du är din mes ! kanske hade för mycket energi =D



blåbär blåbär blåååbäärr ....du är så kräsen flickan lilla...va glad över att du får en paj överhuvudtaget =P ne men seriöst...om du verkligen ville att den skulle smaka blåbär riiiktigt mycket så tror jag inte den hade varit så "billig"..inte för att det va så billigt för 30kr för en liten skitbit....



ja ribban får vi sticka till igen...va verkligen kul =) hehe...har lite tajt med tiden, måste hinna kommentera lite...måste ju sen ta busshelvetet!!!



fucking flyktingar på rulltrappan !!!!



hade verkligen skoj igår....du flyttar om mindre än en vecka ! =D kyss älskade <3

2009-07-22 @ 06:09:40


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0