En ledig sommardag

Shohoo! Igår var jag ledig och jag begav mig till Malmö med Linn, som var här i byn och hälsade på sin mor och syster. Jag bjöd på fika på Hollandia. Jag visste det var dyrt men när vi frågade vad en tårtbit kostade så sa de 43!!! kronor. Hujedamig. En liten skitbakelse kostade 33:- så vi tog en muffins, en bulle, cola och kaffe och det blev 100 spänn. Dit går jag aldrig igen. Synd att det inte fanns plats på Waynes, då skulle jag kunnat bjuda på något godare än det där. Sick. Vi strosade runt på gatorna och jag shoppade litegrann. Ett par jeans men de ska jag lämna tillbaka för slitningen sitter precis vid knäet och jag tror den kommer gå sönder..Ska be älsk att lämna tillbaka de på söndag. Såg ett par ljusa jeans på Vero Moda som jag ska prova, vill ha riktigt ljusa, någon av er som sett någonstans?? Utan hål då! Men ett linne från h&m blev det, riktigt snyggt!!





Liknar inte hm-stil direkt, mer Gina. Jag träffade upp love vid halv fem ungefär och vi gick till den vegetariska restaurangen och åt. Vegetariskt tre små rätter. Smakar precis som riktigt biffkött (fast godare) och kyckling och räkor. De gör räkorna av alger, det är det som ger fisksmaken. Coolt. Sen blev det promenad i Malmö, en glass vid kanalen och massa prat och till sist en kaffe på Waynes, satt på uteserveringen och njöt av kvällen. Massa folk och riktigt härligt väder. En sådan dag vill jag ha varje dag :D

Chefen
ringde klockan tio igår och frågade om jag kunde börja ett istället för sex idag.. Shit. Ja, klart. Imorgon ska jag vara ledig asså, tänker inte hoppa in. Måste ha någon ursäkt att komma med... Blir ju lång dag på söndag också.

Ha det nice alla, så hörs vi av!


Såhär vacker var himlen när jag åkte hem, hoppas ni ser bra på bilden :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken dyr fika. Glassen på Darins var lagom billig och riktigt god :) där får vi fika igen (inom 2 år) hehe. Snart flyttar du, hoppas vi hinner ses innan någon dag. Linnet var förresten supersnyggt. Gillar bild nr 2 :)

2009-07-18 @ 12:25:59


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0