Creative

Dessa saker har jag och mamma tillverkat :D Är så förbaskat nöjd!

Om ni har glömt så kommer först en före-bild.

Före:


Efter:



Bordet har vi målat limegrönt, köpte en provburk med färg från Flüger för 40 spänn. Spegeln skulle bli guldig, men färgen vi köpote funkade ej, eller var det underlaget, men den fick bli svart istället. Svart lackfärg.

Vi köpte tyg från Gittes stuvkälla (namn?) i Rinkaby så tillverkade vi dessa kuddar! Nr ett är av fake-fårullstyg hehe. Mjuk och skön! Nr 2 är till balkongen och det finns en till likadan till min träsoffa.


 

H&Ms kudde:


Min egentillverkade kudde:


Thats all, nu ska jag packa lite kläder :D

Kommentarer
Postat av: Linn

Så fint gumman;) Så kul det ska bli när du flyttat!!

2009-07-28 @ 17:24:50
Postat av: jessie

COOOLT bord.

Jag ÄLSKAR limegrönt. helt rätt hahaha

pussss

2009-08-04 @ 16:01:22
URL: http://jessiiejones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0