Bye Bistro



Åh, sorgligt att lämna Bistro! Har haft en supersommar där! Bara alla nya vänner bland kollegorna är så himla kul. Sanja, Hannah, Irena och Pernilla och Simon såklart. Favoriterna. Så himla roliga, skrattiga, glada, mysiga och spännande personer!! Kommer sakna hela grejjen att känna mig bra och omtyckt och uppskattad som man gör på ett sådant jobb. Fick chansen att säga hejdå till Hannah, Oliver och Simon, som jag fick en lång kram av.

ikväll hade jag några gäster som sa att jag var trevlig - kul avslutning :D Jag blir så glad när gäster säger det för hur ofta säger du själv till en servitris att hon e trevlig liksom? Jag märker ofta att folk gillar mig, men att de säger det rent ut är skitkul :D Och det är många som har kommit ihåg mig från föregående somrar. Jag kan ärligt säga att det varit en jädra underbar jobb-sommar!! Att jag vet att jag är bra och känner mig uppskattad är så bra för självförtroendet så det är inte klokt.

Boban kramade mig också hejdå och sa att han alltid kommer ha plats till mig :) Jag får för allt i världen inte missa personalfesten, då ska vi ha så sjukt j'vla kul och dåå ska jag ta många bilder :D Får inte, får inte missa! Hoppas alla andra också kommer!!


Kommentarer
Postat av: Sanja

Hej! Har du med haft din sista dag nu me blandade kanslor :) Ska du inte jobba dar nasta ar?

Ha de bra, kram

2009-08-03 @ 22:04:00
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0