Bak&promenad



idag har jag varit som en liten husmor nästan. Gick upp tidigt (relativt tidigt - nio) och efter frukosten så gick jag en promenad i skogen med mamma och mormor. Blev ganska trött, har ju inte så mycket energi.. Har blivit bättre av tabletterna men är fortfarande lite sådär.. Aja. När vi kom hem började vi baka, fyra olika sorters kakor blev det!! Jag fick önska tre och det blev kärleksmums, kolakakor och hallongrottor. De mest onyttiga sa mamma haha, ush vad mycket smör!! Men är det kakor så ska det vara kakor :D Mumsfilibabba. Hon bakade rulltårta, men jag har aldrig gillat det. Vi bakade för att morfar ska få fika i helgen när vi ska måla och hålla på, sen ska jag få behålla kakorna i min lägenhet. Tänk att jag ska få se den igen imorgon :D Fan vad kul, jag är så spänd :D

Ska bli så kul att se den igen och titta på balkongen, på toaletten och i alla skåp och vrår :D Ni fattar inte hur exited jag är :D

Igårkväll så träffade jag Can en stund, en gammal killkompis. Vi gick runt och pratade i naturen..Sa att vi kunde ses och grilla eller något med hans flickvän, Dilshad och eventuellt Cans bror och hans tjej. Det hade verkligen varit kul eftersom jag och Dilshad aldrig haft så många par att umgås med. Men när det gäller Can brukar det vara mycket snack och lite action.

Jaja, idag är sista jobbdagen, har inte beslutat om jag ska ta med kameran, känns lite pinsamt haha. Men imorgon bär det av till Arlöv och min lya :D Jihoooo!!


Kommentarer
Postat av: Linn

Åhh vad kul att du äntligen ska flytta:D Längtar också till jag får se den tihi. Lycka till med allt i morron! Puss på re :P

2009-07-30 @ 14:59:06


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0